Zľavnené produkty

Záručné podmienky

Podmienky pre splnenie rozšírenej 10-ročnej záruky pre klimatizácie značky Korel.

1. Záručná doba pre klimatizačné a vzduchotechnické zariadenia je 2 roky od dátumu predaja. V prípade montáže firmou AB tech s. r. o. je záruka 10 rokov od dátumu predaja
2. Záruka sa vzťahuje len na tie výrobky a zariadenia, pri ktorých došlo ku chybe materiálu alebo vznikla pri výrobe.
3. Záruka na dodané zariadenia sa vzťahuje len za predpokladu že boli vykonané pravidelné servisné prehliadky podľa platných noriem a predpisov. 1x ročne
4. Reklamáciu zariadenia je možné uplatniť len v písomnej forme ak kupujúci predloží riadne vyplnený a podpísaný záručný list.
5. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vodou, ohňom, prepätím v el. rozvodnej sieti, statickou el., nesprávnym použí-vaním v rozpore s návodom na obsluhu, bežným opotrebením alebo mechanickým poškodením, ak boli poškodené či zmenené prvky slúžiace k identifikácií výrobku (výrobný štítok) či údaje uvedené na záruč-nom liste.
6. Záruka sa nevzťahuje na škody vzniknuté nesprávnym projektom, nesprávnou montážou, akoukoľvek úpravou, nevhodným použitím alebo extrémnymi prevádzkovými podmienkami alebo nesprávnym elektrickým zapojením, ktoré je v rozpore s platnou dokumentáciou na montáž, obsluhu a údržbu.
7. Záruka sa nevzťahuje ak do výrobku alebo jeho častí bolo zasiahnuté neoprávnenou osobou, nesprávnou alebo zanedbanou servisnou kontrolou.
8. Záruka sa nevzťahuje na zariadenie ktoré bolo demontované z miesta inštalácie pred začatím servisného zásahu, alebo bolo odpojené od pôvodného elektrického zdroja bez predchádzajúceho súhlasu firmy AB tech s. r. o.
9. Opravu a údržbu (servisnú kontrolu) namontovaného zariadenia môže vykonávať iba autorizovaný servis, dovozca alebo osoba na to oprávnená.
10. Obhliadka servisným technikom a náklady s tým spojené budú fakturované v prípade, že chyba na zariadení nebola uznaná ako záručná reklamácia, alebo obhliadka servisného technika nepreukázala súvislosť reklamácie s daným výrobkom. Odporúčame skôr ako zavoláte servis, resetovať zariadenie hl. vypínačom alebo ističom. V prípade, že na výrobku bude zistená chyba, ktorú bude možné rýchle odstrániť, bude uplatnený nárok riešený odstránením (opravou) chyby alebo výmenou časti výrobku, lebo v takom prípade odporuje povahe veci, aby bol vymieňaný celý výrobok
11. Faktúra nahrádza záručný list
12. Cena ročného servisu je 100eur bez DPH
13. Zákazník podpisom pristupuje na podmienky záruky
14. Záručný servis môže vykonávať iba AB tech s. r. o.

Záručné podmienky V tejto kategórii sa nenachádzajú žiadne produkty.

Podmienky pre splnenie rozšírenej 10-ročnej záruky pre klimatizácie značky Korel.

1. Záručná doba pre klimatizačné a vzduchotechnické zariadenia je 2 roky od dátumu predaja. V prípade montáže firmou AB tech s. r. o. je záruka 10 rokov od dátumu predaja
2. Záruka sa vzťahuje len na tie výrobky a zariadenia, pri ktorých došlo ku chybe materiálu alebo vznikla pri výrobe.
3. Záruka na dodané zariadenia sa vzťahuje len za predpokladu že boli vykonané pravidelné servisné prehliadky podľa platných noriem a predpisov. 1x ročne
4. Reklamáciu zariadenia je možné uplatniť len v písomnej forme ak kupujúci predloží riadne vyplnený a podpísaný záručný list.
5. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vodou, ohňom, prepätím v el. rozvodnej sieti, statickou el., nesprávnym použí-vaním v rozpore s návodom na obsluhu, bežným opotrebením alebo mechanickým poškodením, ak boli poškodené či zmenené prvky slúžiace k identifikácií výrobku (výrobný štítok) či údaje uvedené na záruč-nom liste.
6. Záruka sa nevzťahuje na škody vzniknuté nesprávnym projektom, nesprávnou montážou, akoukoľvek úpravou, nevhodným použitím alebo extrémnymi prevádzkovými podmienkami alebo nesprávnym elektrickým zapojením, ktoré je v rozpore s platnou dokumentáciou na montáž, obsluhu a údržbu.
7. Záruka sa nevzťahuje ak do výrobku alebo jeho častí bolo zasiahnuté neoprávnenou osobou, nesprávnou alebo zanedbanou servisnou kontrolou.
8. Záruka sa nevzťahuje na zariadenie ktoré bolo demontované z miesta inštalácie pred začatím servisného zásahu, alebo bolo odpojené od pôvodného elektrického zdroja bez predchádzajúceho súhlasu firmy AB tech s. r. o.
9. Opravu a údržbu (servisnú kontrolu) namontovaného zariadenia môže vykonávať iba autorizovaný servis, dovozca alebo osoba na to oprávnená.
10. Obhliadka servisným technikom a náklady s tým spojené budú fakturované v prípade, že chyba na zariadení nebola uznaná ako záručná reklamácia, alebo obhliadka servisného technika nepreukázala súvislosť reklamácie s daným výrobkom. Odporúčame skôr ako zavoláte servis, resetovať zariadenie hl. vypínačom alebo ističom. V prípade, že na výrobku bude zistená chyba, ktorú bude možné rýchle odstrániť, bude uplatnený nárok riešený odstránením (opravou) chyby alebo výmenou časti výrobku, lebo v takom prípade odporuje povahe veci, aby bol vymieňaný celý výrobok
11. Faktúra nahrádza záručný list
12. Cena ročného servisu je 100eur bez DPH
13. Zákazník podpisom pristupuje na podmienky záruky
14. Záručný servis môže vykonávať iba AB tech s. r. o.