Žiadne produkty
Ceny s DPH
Cu potrubie predizolované Rozmer: (6,35 x 0,80 mm) izolovaná Balenie: 50m
Klimatizácia Korel Akira 3,5Kw s inštaláciou balík zahŕňa: dovoz do 30...
Všetok tovar, ktorý sa nachádza na našich stránkach je nový nepoužitý tovar, pokiaľ nie je pri produkte v čase pri jeho kúpe uvedené inak. Tovar je riadne od výrobcu zabalený so všetkým príslušenstvom a návodmi. Na nový tovar poskytujeme štandardne minimálne 24 mesačnú zákonom stanovenú záručnú lehotu alebo nadštandardnú záruku viac ako 24 mesiacov, ak je to uvedené pri produkte v čase pri jeho kúpe. Na tovar, ktorý je použitý tzv. repasovaný poskytujeme štandardne 12 mesačnú zákonom stanovenú záručnú lehotu. V prípade reklamácie záručná lehota sa predlžuje o dobu, ktorú bol výrobok v záručnej oprave. Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenia užívateľom a závady zapríčinené nekorektným narábaním používateľa s daným produktom/tovarom. Za vadu tovaru, na ktorú predávajúci kupujúceho upozornil a tovar kupujúcemu predal za nižšiu cenu ako kompenzáciu vady, predávajúci nezodpovedá v zmysle ustanovenia § 618 Občianskeho zákonníka. Pri zakúpení použitých-repasovaných produktov, ktoré akokoľvek využívajú na svoju funkčnosť batériu sa záruka na batériu nevzťahuje podľa Občianskeho zákonníka. Záručná doba začína dňom prevzatia tovaru kupujúcim pri osobnom odbere alebo dňom prevzatia zásielky kupujúcim pri zasielaní tovaru poštou alebo kuriérskou spoločnosťou. Pri zásielkach si skontrolujte, či zásielka-tovar nie je poškodená priamo pri preberaní pred pracovníkom na pošte alebo kuriérom. Kontaktné údaje na dodávateľa a prevádzkovateľa sú uvedené v záložke „kontakt“. Všetky uvádzané ceny sú vrátane 20 % DPH. Po zakúpení tovaru zasielame faktúru poštou alebo elektronicky emailom – daňový doklad, ktorý je zároveň záručným listom.
Pri objednávaní tovaru máte možnosť výberu osobného vyzdvihnutia tovaru alebo doručenia tovaru kuriérskou spoločnosťou priamo na Vašu adresu.
Osobné vyzdvihnutie - Ak zvolíte možnosť osobného vyzdvihnutia tovaru - tovar si môžete vyzdvihnúť na odberných adresách našej firmy podľa Vášho výberu v objednávke (odberné miesto Bratislava, adresa: Vajnorská 89/A IV, 821 04 Bratislava) - upozornenie - osobné vyzdvihnutie tovaru je nutné nás vopred kontaktovať a dohodnúť si presný termín vyzdvihnutia, ktorý je možný v pracovných hodinách a to (po-pi od 09:00 do 16:00). Osobné vyzdvihnutie tovaru je zdarma.
Doručenie kuriérskou spoločnosťou - V prípade že pri vytváraní objednávky zvolíte možnosť doručenia tovaru kuriérom bude Vám tovar zaslaný zásielkou priamo na Vašu adresu dodania kuriérskou spoločnosťou podľa Vášho zadania v objednávke. Zásielky zasielame zvyčajne najneskôr nasledujúci pracovný deň. Naša spoločnosť si vyhradzuje právo na omeškanie zaslania zásielky respektíve doručenia zásielky v prípade akejkoľvek neočakávanej príčiny, či už z našej strany alebo zo strany kuriérskej spoločnosti. Na takúto situáciu sa budeme snažiť zákazníka kontaktovať v čo najkratšom čase. V prípade platby bankovým prevodom zasielame tovar až po pripísaní celkovej sumy za danú objednávku na náš bankový účet.
Cena za doručenie klimatizácie kuriérskou spoločnosťou:
12,75€ bez DPH (15,30€ s DPH) - dĺžka doručenia do 24hod (v pracovné dni).
Cena za doručenie ostatných produktov do 15kg(napr. príslušentva) kuriérskou spoločnosťou:
4,50€ bez DPH (5,40€ s DPH) - dĺžka doručenia do 24hod (v pracovné dni).
Prepravné poplatky zahŕňajú manipuláciu a balné, ako aj náklady na prepravu. Manipulačné poplatky sú obyčajne pevne stanovené. Dopravné poplatky sa môžu líšiť v závislosti od celkovej hmotnosti zásielky. Na prípadné zmeny v poplatkoch za doručenie Vás budeme vopred informovať. Odporúčame Vám zoskupovať položky do jednej objednávky. Nemôžeme Vám garantovať že budeme môcť zoskupiť dve odlišné oddelené objednávky. Prepravné poplatky sa v takomto prípade môžu vzťahovať na každú z nich.
Za objednaný tovar je možné zaplatiť :
- v hotovosti pri prevzatí tovaru osobne alebo na dobierku
- online platobnou kartou cez platobnú bránu GP-webpay
- prevodným príkazom na náš bankový účet
- kúpou tovaru na splátky cez Quatro
1. Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné.
2. V prípade neoprávnenej reklamácie nie sú zákazníkovi účtované žiadne poplatky.
3. Pri mimozáručných opravách je účtovaná hodinová sadzba vo výške 20 Eur bez DPH, teda 24€ s DPH za každú, začatú hodinu pri dodaní tovaru zákazníkom na adresu našej firmy. V prípade mimozáručnej opravy na požiadanie vykonanej priamo u zákazníka - ak to okolnosti dovoľujú - je účtovaná hodinová sadzba vo výške 25 Eur bez DPH, teda 30€ s DPH za každú začatú hodinu + dopravné náklady medzi adresou nášho odberného miesta a adresou vykonania opravy - sadzba je 0,33€/km + 20% DPH, teda 0,40€ s DPH.
Nárok na uplatnenie záruky
1.Tento reklamačný poriadok upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán pri uplatňovaní záručných a pozáručných opráv.
2.Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar a služby, zakúpené v spoločnosti AB-TECH s.r.o. a jeho reklamácia je v súlade s týmto reklamačným poriadkom.
3.Základnou podmienkou pre uplatnenie reklamácie je predloženie originálneho dokladu o zaplatení tovaru, resp. dokladu o kúpe (faktúry).
4.Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dohodnuté iné záručné podmienky.
5.Kupujúci má právo uplatniť záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady tovaru, vzťahuje sa na naň záruka a bol zakúpený od našej firmy.
6.Pri tovare typu software sa záruka vzťahuje výhradne na fyzickú čitateľnosť inštalačných médií. V okamihu odstránenia ochranných prostriedkov (fólií, pečatí, otvorenie obálky, apod.) sa kupujúci stáva oprávneným užívateľom softwarového produktu a akceptuje licenčné podmienky výrobcu software. Tento druh tovaru už nie je možné vrátiť predávajúcemu.
7.Kupujúci nemá právo uplatniť si záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvorenia zmluvy upozornení, alebo s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola zmluva uzatvorená, musel vedieť.
8.Predávajúci, v zmysle platných zákonov, si vyhradzuje právo nahradiť chybný a neopraviteľný tovar za iný, s porovnateľnými technickými parametrami.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch :
- stratou dokladu o kúpe, resp. stratou záručného listu.
- pokiaľ vypršala pri reklamovanom tovare dňom prevzatia do opravy záručná doba
- porušením ochranných či záručných pečatí a nálepiek (pokiaľ sú na výrobku) neoprávnenou osobou
- mechanickým poškodením tovaru
- elektrickým poškodením (viditeľne spálené súčiastky alebo plošné spoje) zapríčinené užívateľom
- poškodením tovaru prepravou pri zasielaní tovaru späť do našej firmy (tieto škody je nutné riešiť priamo s dopravcom, odporúčame Vám preto tovar poistiť)
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi kancelárskemu prostrediu
- neodbornou inštaláciou, používaním, obsluhou, alebo zanedbávaním starostlivosti o tovar
- ak tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácií, alebo všeobecnými zásadami.
- prevedením nekvalifikovaného zásahu, či zmenou parametrov.
- zapojením do elektrickej siete neodpovedajúcej príslušnej STN.
- ak bol tovar poškodený živlami.
1. Ak ide o vadu odstrániteľnú, predávajúci vadu odstráni a to bez zbytočného odkladu.
2. Ak ide o vadu, ktorá sa nedá odstrániť a ktorá bráni tomu, aby mohla byť vec riadne používaná ako vec bez chyby, predávajúci vyrieši reklamáciu :
a) výmenu veci za vec inú funkčnú takých istých, alebo lepších technických parametrov, alebo
b) v prípade, že nemôže predávajúci previesť výmenu tovaru za iný, uzatvorí reklamáciu vystavením dobropisu na chybnú vec.
3. Pokiaľ ide o vadu, ktorá nebráni riadnemu používaniu veci, má kupujúci požadovať poskytnutie primeranej zľavy.
4. Reklamácia sa vybavuje výhradne na základe písomnej reklamácie (môžete využiť nasledovný reklamačný formulár ). Zákazník je povinný reklamovať vady písomne s uvedením doby, kedy sa vada prejavila po prvýkrát a spôsob akým sa vada prejavuje, prípadne iné skutočnosti potrebné k posúdeniu a odstráneniu vady.
5. Všetky informácie o priebehu reklamácie je možné získať prostredníctvom kontaktovania našej firmy telefonicky, alebo emailovou komunikáciou cez uvedené kontakty na našej webstránke, alebo zaslaním resp. osobným doručením tovaru vrátane popisu vady a kópie dokladu o kúpe.
6. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje iba k popisu chyby uvedenej zákazníkom v reklamácií
7. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
8. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov á alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodrstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
a) právo na informácie, ktoré sú plnené týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
b) právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvané, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.,
c) právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
d) právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
e) právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
f) právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,
g) právo na prenosnosť osobných údajov,
h) právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajom.
Formulár - odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku
v zmysle § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov
Kupujúci: Predávajúci
Názov vráteného predmetu zmluvy a počet kusov (iba ak vraciate len časť predmetu zmluvy):
...................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................,
....................................................................................................................................................
Požadovaná hodnota k vráteniu:............................€.............centov
Požadovanú sumu mi vráťte (označte jednu z možností):
◊ poštovým poukazom na moju adresu (uvedená hore)
◊ prevodom na účet číslo/kód banky alebo IBAN:...................................................................................
Sumarizácia zásielky:
1.Odstúpenie od zmluvy
2.Faktúra
3.Tovar, ak je predmetom odstúpenia
4.Príslušenstvo (ak je predmetom odstúpenia tovar)
Ak tovar nie je súčasťou zásielky, beriem na vedomie skutočnosť, že predávajúci nie je povinný vrátiť peniaze do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, do momentu pokiaľ mu nie je dodaný tovar, alebo nepreukážem zaslanie tohto tovaru. Najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia som povinný / povinná zaslať tovar predávajúcemu.
V .................................................dňa.....................................................................
Podpis.........................................................